ΚΕΠ ΓΕΡΑΚΑ, Ακαρνανίας και Καρδίτσης, Γέρακας, Τηλέφωνο: 210 66 17 650, 210 66 17 651
ΚΕΠ ΠΑΛΛΗΝΗΣ, Πεντέλης 1 και Βυζαντίου, Παλλήνη, Τηλέφωνο: 210 66 64 737
Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Δήμου Δήμου Παλλήνης
Τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών είναι μια καινοτομία για τα ελληνικά δεδομένα στον τομέα συναλλαγής του πολίτη με τη δημόσια διοίκηση.
Φιλοσοφία και σύνθημα τους είναι: διακινούνται τα έγγραφα και όχι οι πολίτες», προσπαθώντας έτσι να παρέμβουν δυναμικά στο πρόβλημα της εξυπηρέτησης των πολιτών, στις δυσκολίες της συναλλαγής τους με τον δημόσιο τομέα, στην μείωση της γραφειοκρατίας και στην απλούστευση των διαδικασιών.
Πως γίνονται οι συναλλαγές μέσω ΚΕΠ;
Η καινοτομία του όλου εγχειρήματος επικεντρώνεται στο γεγονός ότι οι πολίτες με μια επίσκεψη ή ένα τηλεφώνημα στο ΚΕΠ λαμβάνουν τις πληροφορίες για οποιοδήποτε θέμα σχετικά με τις συναλλαγές τους με τη Δημόσια Διοίκηση. Στη συνέχεια μπορούν να υποβάλλουν το αίτημα τους συμπληρώνοντας τη σχετική αίτηση - εξουσιοδότηση προς το ΚΕΠ και προσκομίζοντας τα απαιτούμενα δικαιολογητικά για κάθε περίπτωση, για τα οποία μπορούν να έχουν ενημερωθεί τηλεφωνικώς, προκειμένου να υποβληθούν μέσω ΚΕΠ για την διεκπεραίωση του αιτήματος. Με αυτόν τον τρόπο ο πολίτης δεν χρειάζεται να χάνει χρόνο μεταβαίνοντας ο ίδιος στις υπηρεσίες, καθώς το ΚΕΠ αναλαμβάνει την διεκπεραίωση των υποθέσεών του.
Τι είδους υπηρεσίες παρέχονται από τα ΚΕΠ;
Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών παρέχει πληροφόρηση για πλήθος ζητημάτων που αφορούν την Δημόσια Διοίκηση. Ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί τηλεφωνικώς για απλά ζητήματα που τον αφορούν ή υποβάλλοντας αίτηση με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, σχετικά με υπηρεσίες από όλη την Ελλάδα.
Στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών παρέχονται υπηρεσίες όπως ορισμένες από αυτές (συνηθέστερες) παρατίθενται πιο κάτω:
Περισσότερες πληροφορίες για όλες τις πιστοποιημένες διαδικασίες που διεκπεραιώνονται απο τα ΚΕΠ στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.kep.gov.gr/, καθώς είναι δυνατή και η αποστολή αιτήσεων μέσω portal και call center.
Στην εφαρμογή ηλεκτρονικών συναλλαγών με τους πολίτες προχωρά ο Δήμο Παλλήνης
Ο Δήμος Παλλήνης αξιοποιώντας με κάθε ευκαιρία τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία και πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτηση του πολίτη, παρέχει από σήμερα τη δυνατότητα πληρωμής οφειλών μέσω των δικτύων όλων των τραπεζών.
Συγκεκριμένα οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα αυτόματης καταβολής των οφειλών τους μέσω χρέωσης του τραπεζικού τους λογαριασμού, είτε στα καταστήματα των Τραπεζών, είτε μέσω internet-bankinkg, είτε μέσω phone-banking, είτε με πάγια εντολή χρέωσης λογαριασμού.
Οι πληρωμές προς το Δήμο Παλλήνης, μπορούν να πραγματοποιούνται μέσω της εκάστοτε Τράπεζας συνεργασίας του καθενός, εφόσον αυτή έχει ενταχθεί στο Διατραπεζικό Ηλεκτρονικό Σύστημα εξόφλησης υποχρεώσεων DIAS DIRECT DEBIT και DIAS CREDIT TRANSFER.
Στους λογαριασμούς ύδρευσης που έχουν σταλεί περιλαμβάνεται κωδικός πάγιας εντολής αν θέλει ο πολίτης να εισπράττονται αυτόματα κάθε φορά που είναι υπόχρεος και κωδικός πληρωμής που αντιστοιχεί στο συγκεκριμένο λογαριασμό.
Ακόμη στους λογαριασμούς συμπεριλαμβάνονται και οι προηγούμενες οφειλές μαζί με τις προσαυξήσεις έως την ημερομηνία λήξης ώστε να μπορεί να πληρώνουν και όσοι έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές χωρίς να χρειάζεται να έρχονται από το Δήμο.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΠ ΔΗΜΟΥ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ 30/4/2023
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΠ ΓΕΡΑΚΑ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΚΑΡΔΙΤΣΗΣ ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2106617650
EMAIL: d.geraka@kep.gov.gr
ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 08.00-19.15
ΠΕΜΠΤΗ ? ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08.00-15.15
ΤΟ ΚΕΠ ΓΕΡΑΚΑ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΑ 2 ΠΡΩΤΑ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΠΟ 08.00-13.15 (3/12, 10/12,
7/1, 14/1, 4/2, 11/2, 4/3, 11/3, 1/4 και 8/4)
ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΕΠ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΑ 24/12/2022, 31/12/2022 ΚΑΙ 15/4/2023 ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ
ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΚΕΠ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΠΕΝΤΕΛΗΣ & ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ 1 ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ 2106664747
EMAIL: d.pallinis-attikis@kep.gov.gr
ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΤΕΤΑΡΤΗ 08.00-15.15
ΠΕΜΠΤΗ ? ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 08.00-19.15
ΤΟ ΚΕΠ ΠΑΛΛΗΝΗΣ ΘΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΤΑ 2 ΔΕΥΤΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΑ ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ ΑΠΟ 08.00-13.15 (17/12,
21/1, 28/1, 18/2, 25/2, 18/3, 22/4 και 29/4)